15 april 2014

Påskpynt


Har inte plockat fram så mycket påskpynt i år, men en skylt har tagit plats på dörren! 
Idag har jag städat (något jag gör mer eller mindre varje dag), fixat med gamla foton på datorn, bytt sängkläder, gjort ärenden på stan, städat bilen och nu sitter jag och väntar på att Biggest looser ska börja så jag själv kan ge mig iväg till gymmet efter. Har tränat sent på kvällarna de senaste veckorna och det har varit riktigt skönt. Inte så mycket folk och det passar mig som är kvällspigg! Brukar känna att jag har mer energi kvar när vi sitter i soffan och kollar på tv, då är det skönt att gå iväg en timme och göra av med lite! 

Jag har ett mål i påsk, och det är att inte äta så mycket godis och verkligen tänka på maten. Är så lätt att äta mycket gott vid påsk "bara för att"... Det är inte så långt kvar till semestern och tiden går så himla fort, men några kilo till ska bort innan dess. 

KRAM

Inga kommentarer: