22 april 2014

Påsk-nytt


Påsken har vi spenderat i Eskilstuna där vi umgåtts med min släkt, shoppat, åkt runt och tittat, ätit en massa god mat och haft det gött! Vi har som vanligt bott hos min moster Gun. I torsdags kom min andra moster och hennes sambo en sväng på kvällen och fikade. I fredags hälsade vi på mormor och åkte runt till olika affärer och gick på Tuna park. Mamma, pappa och Gun åkte till Västerås och åt på en restaurang på eftermiddagen. I lördags åkte jag en sväng till min kusin Jenny och gick en sväng på stan. På kvällen kom nästan hela släkten på påskmiddag! På söndagen åkte vi runt och kikade lite och igår var vi en sväng hos mormor innan vi åkte hemåt. Var ett helt år sen vi hälsade på så det var verkligen dags. Hoppas vi hinner med en resa dit i sommar också! 

Underbara hem är en butik som jag alltid besöker. Möbler och inredning i alla möjliga stilar! 
Köpte denna kudde, en fin korg och en liten tvål-hållare i zink där. Sen köpte jag ett par nya smal-jeans som jag satsar på att komma i, ett par andra byxor och två bas-linnen. Just det, en jacka hittade jag också. 200 kr på rean istället för 599 kr, jättenöjd! 

Det där med att inte äta så mycket godis gick sådär, dessutom har vi ätit god (läs gräddig) mat och druckit endel alkohol... Men det är bara att ta nya tag! Fick hem Ripped hardcore som jag beställde förra veckan och åt första tabletten i fredags. Eftersom jag inte är van vid mycket koffein fick jag halsbränna och ökad puls, sen tog jag inte fler då jag inte ville blanda med alkohol. Men idag börjar jag äta dem på riktigt så hoppas jag att de ger bra resultat i kombination med träning och kost! 

Hoppas ni haft en fin påsk!

KRAMAR

Inga kommentarer: