23 april 2014

Drömmar


Det jobbiga med fint väder är att man längtar så mycket efter sin egna trädgård! 

Jag har som ni vet målat en grupp med soffa, bord och två fåtöljer som vi ska ha ute, men jag har mer på gång. Gruppen på nedersta bilden köpte jag i höstas när Åhléns reade ut sina utemöbler, till halva rea-priset! Har alltid velat haft en sån grupp, så kunde inte låta bli. Dock är det trä-färgat så mitt nästa projekt blir att måla det vitt. Vi ska även köpa däckstolar som ska målas. Blir mycket målande men jag lägger hellre ned det arbetet själv och sparar tusenlappar! 

Det är som en helt ny värld med möjligheter öppnas nu när vi ska få en trädgård. Vi drömmer om en altan, att plantera några fler träd, vinbärsbuskar, göra en grusad uteplats vid gårdshuset...

KRAMAR

Inga kommentarer: