23 april 2014

Gästrum och sladd-trassel



Idag har jag hunnit med mycket roligt! Började dagen med en förhandstitt på syrrans loppis som de ska ha på lördag och söndag, Sveagatan 40, kl. 9-15. 
Sen var jag hemma en stund innan jag, Julia och Loke lånade trädgården i huset för lite sol. Så himla skönt!

Sen tog jag tag i projekt gästrum! Där har vi haft tvn ståendes på en byrå som ska säljas, så den flyttade jag på och hittade (förutom massa dammtussar) en bo med sladdar. Finns det något fulare? Så det tog mig en bra stund att reda ut alla sladdar och få ordning... Ställde tvn på kistan och gömde några konsoller i den. Så fick det lilla bordet flytta in tillsammans med holkarna. Känner inte att stilarna hänger ihop, men det får vara så sålänge! 

Ikväll har jag och pappa varit och tittat på dansföreställningen Djungelboken som Alice var med i. Roligt att se och duktiga var dem! 

KRAM

:)

Inga kommentarer: