02 mars 2014

Troja

On my wish list... Hittar vi denna fina skapelse. Som såklart inte finns kvar i Affaris sortiment nu när jag fått upp ögonen för den. Men kanske har tur och hittar en begagnad så småningom! Det är ju lite av tjusningen också när man vill ha något... Att gå och drömma och leta! Annars vore ju allt så enkelt om man bara kunde gå och köpa det man ville ha direkt! 

Helgen har rullat på snabbt som vanligt! Full fart på jobbet igår med semmel-lördag och provsmakning i butiken. Sen var jag slut i både kropp och knopp när jag kom hem så sov några timmar i soffan. Kvällen var lugn och likaså söndagen. Vi åt hos mamma och pappa och storhandlade, annars har vi bara varit hemma! 

Jag har börjat på en ny bok. Livet efter dig med Jojo Moyes. Flera kunder har rekommenderat den och även min kollega Sophia, så jag köpte den på rean och den är svår att lägga ifrån sig när man väl börjat. Handlar om en tjej som börjar arbeta hos en man som är förlamad, så utvecklas deras relation allt mer! Ska läsa en stund nu tänkte jag! :) 

KRAMAR

Inga kommentarer: