28 februari 2014

Gaston


Äntligen är denna fina lampa på väg hem till oss! 
Jag har väntat på den sedan november, men fortfarande inte hört något från butiken jag beställt den hos, så nu gick jag faktiskt emot mina "värna om Tranås"-tankar och beställde på nätet. Hade tillgodo hos en nät-butik som jag kunde använda, så den blev inte så dyr! 
Hoppas den kommer i början på nästa vecka! 

Nu är maten intagen, jag har fixat lite fredagsmys med grönsaker och dipp och snart börjar Lets Dance. Dock är jag så trött så får se om jag orkar hålla mig vaken... 

Ha en toppenhelg alla fina!
Själv jobbar jag i morgon och sen hoppas jag på soooool!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken sida beställde du den från? :)

Annas vita hus sa...

Beställde från Fröken Fräken, men den finns även på andra sidor :)