04 mars 2014

På plats och kost


Efter att jag fått sms-avi från Posten igår morse kunde jag inte vänta så jag gick till Preem och hämtade paketet. Var nervös för att lampan inte skulle vara som jag tänkt, eller för mycket rostig och sne. Men jag blev jättenöjd! Den fick ta plats på skänken men jag ska nog testa lite andra platser också. :)

Sen i fredags har jag räknat kalorier som jag gjorde för ett år sen, för jag måste få ordning på kosten och komma igång med träningen! Och vet ni vad? Jag har gått ned 2,5 kg på tre dagar. Självklart är det mycket vätska så här i början, men jag ser fram emot att se hur mycket jag kan gå ned på två veckor. Sen ska jag öka på kolhydraterna och börja träna ordentligt. Jag mår så mycket bättre när jag har koll på vad jag äter och det blir så mycket lättare att tacka nej till sötsaker när jag vet att jag egentligen inte mår bra av dem. Mitt mål är nu sju kilo bort, och i år ska jag bane mig nå det!!! 

Ha en fin tisdag!

KRAM

Inga kommentarer: