24 mars 2014

Stora kuddar




Puhh, idag har jag slitit med utemöblerna jag hämtade i helgen!
Har slipat och tvättat dem. Tog sin lilla tid! Nu ska de bara tvättas en gång till med fasadtvätt som förhindrar mögel och alg-angrepp, sen äntligen kan jag börja måla! Blir nog jättefint när det är klart och kan piffas till med kuddar och någon filt. Längtar så tills vi kan slå oss ned i dem i sommar och äta god mat som vi grillat och ta en öl eller ett glas vin och bara njuta!

Jag har dividerat lite fram och tillbaka om jag ska behålla eller sälja det stora Lexington-fodralet, men när jag bytte innerkudde blev det finare än innan så får nog stanna i alla fall. Skulle behöva investera i bra kuddar som passar till mer avlånga fodral. I de med stjärnor har jag stoppat en vanlig huvudkudde plus en 50x50 kudde för att fylla ut...

Den söta lilla björnen fick vi av min moster i en blomma. Mamma fick en likadan men jag ska nog låna hennes så vi har två. Ni vet ju att jag föredrar att ha saker i par...

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: