23 mars 2014

Tapetväljaren


Det finns en sida som heter Tapetväljaren. Den är verkligen kanon! Man kan söka på varumärke, mönster, pris, färg mm... Så kommer det fram i stort sett alla tapeter som finns på marknaden! 

Vi har snöat in på rutiga tapeter. Har en ljus beige i köket nu och vill ha något liknande i köket i huset. I sovrummet blir det en mörkare rutig till vit panel och vitt golv. Så roligt att få inreda som man själv vill! 

Helgen har varit jättefin! Igår gick jag upp tidigt för att köra mamma och pappa till stationen, sen hann jag med att tvätta flera maskiner, hämta utemöbler som jag köpt och städa innan S gick upp. Efter lunch träffade jag och Loke bästa Bellis och Rockis för en mysig promenad i Hätte. Sen var både jag och Loke trötta när vi kom hem så vi sov ett par timmar i soffan! På kvällen var jag och Carro bjudna till Julia på lite födelsedagsmys. Massa prat, skratt och lite gråt, som alltid när vi ses! :) 

Idag har jag rensat och organiserat hemma. Ni måste tro att vi har hur mycket saker som helst, så mycket som jag rensar och fixar. Men så farligt är det inte... Jag gillar bara ordning och struktur. Särskilt nu när vi ska flytta så vill jag sälja av så mycket som möjligt innan så vi bara flyttar med de saker vi vill ha framme, de kläder vi använder osv. Jag har plockat ner flera lådor med saker som ska säljas på loppis i sommar. Så skönt att få undan lite! 

Hoppas er helg varit fin!

Inga kommentarer: