04 mars 2014

Livet efter dig


Jag är ganska kräsen när det kommer till böcker. Förutom att jag älskade Harry Potter-böckerna när jag var yngre så har jag mest läst verklighets-trogna böcker där man känner en känslomässig koppling och där handlingen får en att tänka till. Senaste boken som jag nästan streck-läste över helgen är Livet efter dig av Jojo Moyes. En underbar historia som jag varmt rekommenderar! Kan vara bland det bästa jag läst, just på grund av att den fångade mig känslomässigt. Älskar känslan av att läsa klart en bok, den tomheten men samtidigt lättnaden som uppstår. Nu har jag börjat på Mitt liv med George som handlar om en kvinna och hennes hund George. Har redan skrattat rätt ut flera gånger så det bådar gott! Sedan har jag köpt ett par deckare på rean som jag ska försöka mig på.

Har ni något bra boktips?

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: