27 februari 2014

Gammalt bord


I flera år har mamma och pappa haft ett bord från mormor och morfar ståendes på vinden. Jag har alltid sagt att jag velat ha det, men inte tagit tag i att göra iordning det. I tisdags på morgonen hämtade jag det, sen spenderade jag förmiddagen på balkongen med att ta bort den gamla turkosa färgen. På kvällen köpte jag färg och slippapper och fortsatte med slipande, tvätt och målning. Resultatet blev jättebra men det kommer inte riktigt till sin rätt för vårt vardagsrum ser ut som kaos! Möbler huller om buller... 


Har fått skåpet sålt och hoppas att jag även "blir av med" stolarna snart! Vart jag ska göra av det stora bordet vet jag dock inte för det vill jag behålla...

Hihii, som man bäddar får man ligga, eller som man köper/pysslar/ändrar får man bo!

KRAMAR

Inga kommentarer: