24 februari 2014

Tips och råd?


Äntligen drar bokrean igång i morgon! 

Som vi packat upp, flyttat om, organiserat, marknadsfört och skyltat inför den. 
Jag vill uppmana alla som läser detta oavsett vart ni än bor, att handla era rea-böcker i en riktig bokhandel och inte i t.ex. mataffären. De får gärna sälja mat som de är duktiga på, men låt detaljhandeln få leva vidare! 

Jag har ungefär hundra miljoner saker som snurrar i huvudet just nu. Hus, jobb, framtid, familj, inredning (behöver inredningstankar för att må bra men de kan samtidigt vara stressande)... Försöker att skriva ner allt så jag inte behöver oroa mig för att glömma något, men bara för att jag skrivit ned en tanke försvinner den inte från huvudet... 

Har ni köpt hus får ni gärna dela med er av tips och råd! 
Uppskattas jättemycket!

KRAM


1 kommentar:

Vonka sa...

Hej =)

När vi köpte hus så tänkte vi på läget, det är ju ändå det enda som aldrig går att ändra på. Hur vill man bo? Vi ville bo lantligt men ändå när till en affär så man kan gå bort och handla mjölk om det behövs.
Vi ville ha grannar men inte precis inpå oss.
Vi räknade också med om vi båda skulle bli arbetslösa, har vi råd att bo kvar i huset ändå.
Lite tips som vi tycker är viktiga.
Önskar dig en fin dag.
/ Veronica.