31 december 2013

Mitt 2013 och 2014

År 2013 har varit lite av ett mellanår, nu när jag tänker tillbaka. Vi har egentligen inte haft några större livshändelser, utan det mesta har rullat på! Jag har haft ett arbete hela året vilket känns så otroligt skönt och tryggt. Även S har sitt stabila arbete och har jobbat på bra och klättrat. Loke har funnits med hela året och förgyllt våra dagar! Året har gått otroligt fort och särskilt sedan i somras. Jag ser med spänning fram emot nästa år, för jag tror att större avgörande händelser ligger framför oss, både vad gäller jobb, hem och familj! Jag kan inte säga annat än att jag längtar! :)

Jag brukar aldrig säga några nyårslöften, för jag tycker inte att ett löfte ska ges bara för att man går in i en ny tid, utan för att motivationen finns. Jag har dock lovat mig själv att upprepa förra årets bedrift med att träna och gå ned i vikt. 10 kilo ska bort innan sommaren, och det ska jag bannemig fixa! Så för er som har saknat det, det kommer bli mer inlägg om träning igen! 

Mina mål för år 2014 är:

⭐️ Köpa hus
⭐️ Få en fast anställning
⭐️ Starta grunden till ett eget företag
⭐️ Gå ned 10 kilo i vikt och träna för en mer muskulös kropp
⭐️ Åka på semester med S
⭐️ Spendera mer tid med mina vänner och familj

Har ni några mål för nästa år?

KRAMAR

❤️

Inga kommentarer: