31 december 2013

Tallriksställ


Fick detta fina tallriksställ i julklapp av Agneta, Jens och Alice. Jag har letat efter ett liknande men inte hittat varken här i stan eller i andra städer, så bestämde mig tillslut för att beställa ett. Men när jag fick hem det var det snett och svetsarna var dåligt gjorda, så fick reklamera det. Dock hade de inget mer i lager och skulle inte få in fler på ett tag... Så det var perfekt att jag fick ett likadant, rakt och felfritt julklapp! :) Nu får jag välja något annat istället för ett nytt ställ...

Idag trodde jag att jag skulle vara ledig, men det var en miss från min sida, så när chefen ringde vid elva var det bara att slänga sig i duschen och skynda iväg! Dagen gick fort på jobbet och som vanligt har vi mycket att göra, så det gjorde ju inget att jag fick spendera dagen där. Vi hade planerat en tur på stan och fixa inför nyårsafton, men vi får ta det i morgon istället! :) 

Jag och S tänkte spendera kvällen hemma med Loke i morgon. Vi vet ju inte riktigt hur han reagerar så det känns bäst att vara hemma med honom. Det blir mysig middag och sen har vi bästa utsikten från balkongen! 

Vill passa på att önska er alla ett gott nytt år! 

❤️

Inga kommentarer: