02 januari 2014

Prison break


Jag har hittat en ny serie att följa, nämligen Prison break. Har fått tips innan om att den ska vara bra men det var först för några dagar sedan som jag tog mig tid att titta på den! Så otroligt bra! Har redan plöjt igenom hela första säsongen. Älskar när man bara kan se avsnitt efter avsnitt precis när man känner för det! :) Dock har det inneburit några sena nätter nu när vi varit lite lediga och sen var det ju nyår och då är det ju klart man är vaken.. Så min dygnsrytm är inte den bästa just nu! Önskar verkligen att jag var morgonpigg och kunde studsa upp kl sex på morgonen och starta dagen, men det går verkligen inte. Inte ens om jag sov innan kl tio skulle jag vara pigg så tidigt. Men det kanske ändrar sig! 

Idag har jag haft en rolig dag! Först jobbade jag till sex, sen gick jag till Julia och umgicks med henne och Carro. Sen hem och möttes av ett rent och fint kök fritt från disk. Halleluja! Har pratat med min kärlek, varit ute med Loke och pratat med svärmor i telefon. Nu ska jag se ett avsnitt innan jag i alla fall tänkte försöka sova! 

KRAM PÅ ER

❤️

Inga kommentarer: