19 november 2013

Tisdag och pyssel

Idag har jag haft en riktig mysig dag med Julia och Carro! Vi har strosat på stan, spanat på julklappar och ätit på Golden Thai. Sen promenerade vi till Ljungs trädgård och kikade på allt fint! Vi avslutade vi myset hemma hos Carro där vi alla målade naglarna med nya lack! 


När jag kom hem fixade och donade jag lite, som alltid på kvällarna! Älskade Henry fick flytta från sovrummet där han suttit "gömd" till kökssoffan.


På balkongen satte jag upp en ny ljusslinga då den förra hade fler lampor som slocknat än som lös...


Den gamla slingan hamnade i nya huset. Mysigt att kunna ha tänt dygnet runt! 


Det andra nya huset har också tagit plats i vardagsrummet! Lampfoten är från PR och skålen Gerbera (finns på Önska). 


På Ljungs köpte jag en meter av detta band. Efter lite pyssel blev det servettringar! Bandet har lite ståltråd i kanterna så det passade perfekt. 

Nu sitter jag och kikar på Sverige-Portugal samtidigt som jag spanar på julklappar till nära och kära. Börjar bli klar med vad jag ska köpa, nu gäller det bara att hitta det någonstans! 

KRAMAR TILL ER

❤️

Inga kommentarer: