18 november 2013

Måndag kväll


Just nu hemma hos oss. Mys framför Ensam mamma söker med nybakade kakor! Jag brukar inte baka men den senaste veckan har jag bakat kakor två gånger. Kolakakor förra veckan och nu syltkakor. Hade vi haft en extra frys hade jag alltid haft kakor i frysen så man har något att bjuda på när det kommer gäster, eller varför inte ta med sig när man går bort? :) 

I dag jobbade jag halv dag. När jag kom hem hade jag mycket energi, så det blev nästan en timmes promenad med Loke. Det är så mysigt att gå när det är mörkt så man kan kika hur folk har det i sina fönster. Jag slukar all inspiration jag kan få! Såg att folk börjat med adventsljusstakar och stjärnor, även belysning ute. Lite tidigt tycker jag nog att det är, men sugen blev jag allt! :) Väntar nog en vecka till dock...

KRAMAR


Inga kommentarer: