29 november 2013

Rotting-korg


Har gått och spanat på denna rotting-korg från Inne några veckor och äntligen fick den följa med hem! 
Köpte även tyg som jag ska sy kuddar av i helgen! 

Jag har ett fullspäckat schema just nu. Ikväll har jag umgåtts med Petra. Vi lagade mat och körde en liten roadtrip för att hämta saker jag köpt på facebook-loppisen! Planerade även lite inför nästa fredag då vi ska köra en liten längre roadtrip och ha en heldag tillsammans! :)

Imorgon jobbar jag till 18, sen blir det mys med Julia och Carro. Vi ska baka julgodis och fira Carro som fyllde år i veckan! Sen på lördag ska jag och mamma baka lussekatter och pepparkakor. På söndag kommer Jens, Agneta och Alice till oss på fika och sen är det julskyltning på kvällen. Som sagt, fullt upp! 

Visar er mina fynd från loppisen nästa gång jag skriver!
Ha det underbart tills dess!

KRAMAR


Inga kommentarer: