30 november 2013

Granbestyr


Jag har velat ha köpa en pälspläd i flera år, men inte hittat någon som känns rätt. Det där med att hitta en som känns rätt, ser ut som jag vill och inte kostar en halv förmögenhet var inte det lättaste, men tillslut fann jag den ovan. Så nu håller jag tummarna för att den är lika fin i verkligheten som på bild! 

I helgen är jag ledig och passar på att hinna med så mycket som möjligt! Idag bakade jag och mamma lussekatter, bullar med saffran och mandelmassa, pepparkakor och hallongrottor. Tog på krafterna! Men efter lite vilande hemma satte jag igång med julstök och har gjort i ordning adventsljusstakarna och piffat! Jag planerar att ta fram julgranen tidigt i år, men är i valet och kvalet mellan om vi ska ta upp plastgranen från källaren eller köpa en riktig. Är sugen på en lite mindre riktig (måste ju tänka på att man ska få ut den så småningom)... Tycker det är så fint att ställa den i en korg! Det gjorde jag förra året med plastgranen men när jag skulle rätta till den en dag välte hela alltet.......


KRAMAR

Inga kommentarer: