26 november 2013

Tisdagstankar

Det har nog aldrig hänt förut, men jag är klar med alla julklappar, och vi har inte ens kommit in i december än! Dock har jag inte slagit in dem än, det sparar jag till senare... Blir skönt att kunna spara så mycket som möjligt av denna lönen! Egentligen borde man ha ett eget konto till presenter som man sparar en summa på varje månad, men så förutseende är man ju inte... 

På tal om presenter så hittade jag ett presentkort på Ljungs som jag fick när jag fyllde år (trodde jag använt det), så vips har jag så det täcker hela lampan som jag väntar på att de ska få hem... :) 
När jag använt alla presentkort tänkte jag göra ett inlägg och visa vad jag köpt!


Eller förresten, jag har ju inte köpt någon julklapp till gossen!
Tur att han inte är så svår att köpa till! ;)

Inga kommentarer: