08 november 2013

Ingers blommor


Kikade in på Ingers blommors blogg (ingersblommor.se) och hittade denna bild på nyheter som kommit in. Och är det inte lampan som jag så gärna vill ha? Har frågat flera gånger på Ljungs här i stan men de har inte fått leveransen som de väntar på från Miljögården och har inte kunnat svara mig om lampan är beställd eller inte... Ger det till nästa vecka, sen åker jag nog till Boxholm och hoppas den finns kvar där! 

Idag har jag jobbat hela dagen och det var fullt upp hela tiden! I morgon jobbar jag också, sen blir det helg och tid till att umgås med nära och kära! Tänkte mig en tur ut i naturen på lördag eftermiddag så Loke får springa och ha det roligt, sen är det ju Fars dag på söndag och då ska vi såklart åka till mina föräldrar och umgås. Förhoppningsvis kommer mina syskon dit också! :)

Önskar er alla en fin helg! 

Inga kommentarer: