10 oktober 2013

Välkommen hem Lexington


Jag har länge spanat på beige/vit-randiga textilier från Lexington, men inte kommit till skott att köpa något. Så kom det ut en annons på facebook och jag funderade några dagar innan jag slog till. Tänkte att om jag nu ska köpa det kan jag lika bra köpa begagnat så sparar jag ju in några slantar! Dessutom har jag sålt för ganska mycket de senaste dagarna så tyckte faktiskt att jag kunde köpa Lexington för lite av de pengarna... Resten sparar jag till Ullared! Jag köpte en kökshandduk, grythandske, grytlapp och sex tabletter. Tjejen som jag köpte det av har haft det hängandes tillsammans med ett vitt hjärta, tyckte det var fint så det fick bli så här hemma också! Kul när man kan inspireras! 

I förmiddags var det dags för mitt efterlängtade besök hos tandläkaren. Jag hade inget hål som behövde lagas nu, men en himla massa emaljskador som är potentiella hål. De frågade om jag drack mycket läsk och juice och tittade på mig som om jag var någon liten unge. Svarade att jag skött kosten jättebra senaste året och inte brukade dricka något av det innan heller för den delen... Hade lust att svara "jag har gått ned 14 kg i år, tror ni jag gjort det genom att dricka läsk och äta godis eller??????". Morr! Aja, nu är det skölj med fluor som är min nya kost. Skämtåsido! Köpte faktiskt en flaska som jag ställt på jobbet så jag kan skölja under dagen...

Nu är siktet inställt på heldag på jobbet i morgon, jobb på lördag och sen Ullared på söndag! Ska bli så fantastiskt underbart roligt med en liten tripp dit! 

KRAMAR

Inga kommentarer: