16 oktober 2013

Ullaredsfynd


Här har ni några av mina fynd från Ullared! Söta nallar som hamnade på hyllan i gästrummet, två ljuslyktor som också fick ta plats i gästrummet och en snygg väska. Som jag berättat innan så köpte jag mycket kläder och julklappar, men de kan jag ju inte visa! :) 

Idag har jag varit ledig! Städade lite i förmiddags och gick en runda med Loke i skogen så han fick springa av sig lite. Så tränade vi på att gå fot och det gick jättebra ända tills vi gick förbi en tomt med en annan hund och blev utskällda... I eftermiddag har jag umgåtts med Julia och Carro. Vi köpte risgrynsgröt och fick lite julkänsla! :) 

I morgon är det Girls Night på stan! Butikerna har öppet till 21 och det finns fin fina erbjudanden att ta del av! Bloggerskan Lotta med bloggen Fyra årstider kommer till Önska och signerar sin nya bok Mitt liv på landet! Jag jobbar bara till 16 så ska strosa en stund på stan på kvällen med Carro och Frida! Blir nog mysigt! 

KRAMAR


1 kommentar:

natte sa...

Haha var det Enya? Syrrans hund. Hon skäller på alla den lilla skiten, men är snäll mot dom hon känner :)