18 oktober 2013

En, två, tre nya...


Jo, jag har tänkt på det där med ljuslyktor...
Visst kan man aldrig få för många?

Igår var det Girls Night i stan och jag gick en sväng med Carro och Frida. Det var jättemysigt! Stämningsfullt att gå på stan på kvällen och många butiker bjöd på godsaker som vi mumsade på! 
På Inne köpte jag tyg som jag ska sy en lampskärm av och två lyktor med stjärnor. På Ljungs köpte jag två lyktor (på brickan) som kostade 65 kr styck endast under kvällen och där köpte jag även de som står på matbordet. Jag har fortfarande kvar av presentkorten jag fick när jag fyllde år så det kostar mig inget att handla på Ljungs. Tummen upp för det! :)

Ikväll har vi lite fredagsmys framför Idol, men det är snart dags att tänka på sängen för i morgon väntas jobb och lek med Rockis och Bellis! :)

TREVLIG HELG
<3

Inga kommentarer: