05 september 2013

Födelsedag

Vilken fin födelsedag jag hade i måndags! På förmiddagen unnade jag mig en klippning och det blev page. Ovant med kort hår men väldigt skönt! Sen gick jag hem och satte igång med förberedelserna inför kvällen. Jag lagade mat-paj med skinka och soltorkad tomat, ordnade sallad och bakade tårta. Blev en egen variant på chokladtårta med kladdkaks-botten och Frestas choklad-mouse som topping! Gott men mäktigt! 

Oavsett hur gammal man blir är det ju alltid spännande med presenter! Jag fick pengar, presentkort, ett dekorations-hjärta och en zink-spann. Bara sånt jag önskat mig så jag blev jätteglad! Tack alla <3


Vacker bukett från mina kollegor!


May kom och lämnade denna från henne och Tommy.


Och en orkidé från mamma och pappa!



Vid kalaset flyttade vi ut matbordet en bit och det blev kvar så. Syns nog inte så bra på bilderna men det känns luftigare! 

Idag har jag och mamma varit i Malinskog och gått med Loke. Sen var jag bjuden till Carro för att hon och Julia ville fira mig. De hade ordnat med maräng-swisch och överraskade mig när jag kom! Jättegulligt! Av dem fick jag massage på Hela dig. Jag har aldrig varit och fått massage så det ska bli underbart! 

KRAMAR

Inga kommentarer: