06 september 2013

Fredagsmys



Det är så roligt på jobbet nu när höst-nyheterna trillar in! Eller ja, trillar och trillar. Lite jobb är det allt att packa upp och skylta, men ni fattar! Charoline och Sophia har skyltat så otroligt fint i fönstren. Ska gå förbi en kväll och ta kort så jag kan visa er! 

På vägen hem köpte jag ett Mateus-fat för lite av mina presentkort, hittade även dessa fina på Inne. Tycker det är så mysigt med rotting! Resten av pengarna jag fick ska jag spara till Ullared. Vi planerar att åka i oktober, jag, min mamma, moster och ev kusinbarn. Egentligen behöver jag inte så mycket men det är alltid bra att hitta lite julklappar och jag vill ju självklart följa med om de åker! 

Nu är jag riktigt trött, men ska försöka vara vaken några timmar till innan jag ska lägga mig! 
I morgon väntar jobb till 14. Kom förbi och kika på nyheterna vetja!

KRAM

Inga kommentarer: