20 augusti 2013

Stickad stolsdyna



Så här blev mitt lilla stick-projekt som hamnade i sovrummet! Har velat ha ett nytt tyg på dynan så det var tur att biten jag stickat passade! Tog ett par bilder till när jag ändå var igång... 

Idag jobbade jag till 16. Sen gick jag hem och vilade lite innan jag gav mig ut på en timmes promenad med Loke. När vi kom hem fixade vi mat och körde in en ugns-pannkaka i ugnen, men den lyckades jag glömma när jag tittade på Idol... Så ni kan ju gissa hur den såg ut... S fick ställa sig och steka hamburgare till matlåda och jag tar med kvarg, banan och avokado så jag klarar mig! 

Idag har jag också hunnit med att texta lite tavlor, men nu har jag slut på material så måste införskaffa lite! Om det är någon som har brädor eller träbitar liggandes så tar jag gärna emot! Hojta bara till så kommer jag och hämtar! Gör inget om de legat ute och blivit lite väder-bitna! 

KRAM & GODNATT 


Inga kommentarer: