19 augusti 2013

Hemmets hjärta


Har lovat att bli bättre på att visa hur vi har det här hemma, så tog lite kort nyss. Smidigt med iPaden när man kan gå runt och fota och bilderna infogas direkt i inlägget! Ställde precis in maten i ugnen. Blir kyckling som jag haft tapenade i och klyftpotatis! Skönt när det sköter sig självt! 

Är det något ni undrar över vart det kommer ifrån så får ni fråga! :) 

Idag har jag haft sovmorgon, duschat och fixat här hemma, varit hos mamma och pappa och hämtat allt jag tvättade igår, lekt med Loke och stickat (ja, ni läste rätt). Jag har lite svårt att slappna av på kvällarna och bara sitta och se på tv. Vill gärna vara produktiv samtidigt, så igår stickade jag klart ett stycke som från början skulle bli ett kuddfodral men blev överdrag till en stolsdyna. Nu har jag börjat på ett nytt kuddfodral istället! Får se hur lång tid det tar innan jag blir klar! Jag skulle gärna lära mig att sticka efter mönster men nu blir det bara vanliga aviga och räta maskor...

Hoppas ni haft en bra start på veckan! 

KRAM

Inga kommentarer: