20 augusti 2013

Lexington och lilla Bruket

När vi var i Stockholm och kikade på NK kunde jag inte låta bli att klämma och känna på Lexingtons höst-nyheter. Kudden ovan tyckte S var snygg och jag kan inte annat än hålla med. Prislappen? 2495 kr. Som hittat! Jag tror att jag håller mig till annat som är billigt i jämförelse...

Som till exempel: 

Grythandske, grytlapp och kökshandduk. Kostar från 99 kr och finns på Inne här i stan. 


Lilla bruket spanade vi också på. Tycker flaskorna är jättesnygga! De är dessutom i glas så man kan behålla dem och fylla med annan tvål om man vill. Dofterna jag gillar mest är vildros och salvia/rosmarin/lavendel. Jag vet inte om de finns på Forma Rum i stan? Kostar ca 199 kr. 

Nu ska jag krypa ner hos S och få lite skönhetssömn! 

KRAM

Inga kommentarer: