30 augusti 2013

Fredag


Jag har verkligen kärat ner mig i Byholma-fåtöljen från IKEA och grå rotting i största allmänhet! Och som alltid när det är något jag verkligen verkligen verkligen vill ha blir jag rädd att det ska försvinna ur sortimentet. Men den finns ju med i nya katalogen så än kan jag nog vara lugn...

Hallå i stugorna och trevlig helg! 

Själv ska jag jobba i morgon så det är inte helg riktigt än för min del... men det är alltid mycket folk på lördagarna så det är bara roligt! Vi har fått hem en laddning med Gerbera, snygga smycken från Lo-ika och snart dyker det upp snygga inredningsdetaljer från bl.a. Interstil! Kom in och kika och säg hej! Sen är jag ledig sön-mån och det känns lyx att vara ledig på sin födelsedag! Ser verkligen fram emot att gå och klippa mig och på kvällen kommer familjen på middag. 

På tal om klippning så köpte jag färg idag... Valde en brun/lila som jag haft innan. Kul att variera lite! Sist hade jag den bara en färgning, sen bytte jag till min vanliga. Får väl se hur länge jag behåller färgen den här gången... Ska lägga i den strax tänkte jag! 

Skorna som jag beställde häromdagen kom idag och de satt perfekt alla tre paren! Hämtade även sakerna vi beställde till Loke som legat på Preem en vecka utan att vi fått någon avi...... Allting var kanon och vi har ställt hans säng i sovrummet. Får se om han lägger sig där i natt! 

PUSS & KRAM

Inga kommentarer: