28 augusti 2013

Höst-skor


Det sista paret ser ut som de stövlar jag haft tidigare säsonger men de här är faktiskt gummistövlar! Kanon för promenader med vovven! Har ett par traditionella gröna nu men de börjar bli slitna och är ju inte riktigt lika snygga att gå med om man rör sig i stan...

Jag vill verkligen inte handla mycket nu utan koncentrerar mig på att spara och sälja så mycket som det går, men något som jag verkligen behöver är höst-skor. Så efter lite letande bestämde jag mig för att klicka hem tre par från Skopunkten. Brukar köpa skor därifrån och tycker kvalitén är lika bra som skor från andra ställen som kostar dubbelt så mycket, och att man får det tredje paret på köpet är ju kanon för en snålis som mig! Fick dessa tre för ca 550 kr. Inte illa!

Jackor och halsdukar har jag så jag klarar mig, fast jag kan ju inte låta bli att snegla lite på en vinröd tjock tubhalsduk... Men jag har ju som sagt andra! :) Så nu är jag rustad för hösten! 

KRAMAR

Inga kommentarer: