03 juni 2013

Svårt att förstå


Åhh så glad jag blev när jag vaknade av solens strålar vid kl 6 i morse!
Dock låg jag kvar ett par timmar till innan jag satte mig på balkongen och läste.
Så underbart skönt med lite sol! 

Visste inte vad jag skulle ta på mig, men så kom jag på att det var en perfekt dag för mina tajta shorts som jag hade förra sommaren. Letade fram dem ur klädkammaren, men jag såg direkt att de skulle vara för stora.  Stora runt benen och stora i midjan. Det är svårt att förstå att jag fyllde ut shortsen förra sommaren och att de satt tajt... Kände lite sorg över att jag inte kommer kunna använda shortsen, men desto större glädje över hur långt jag kommit. Känner även tacksamhet över att jag inspireras av mina resultat, så i morgon ska jag köra ett pass innan jobbet!


Idag jobbade jag bara mellan 12-16. 
Hann med att skylta om lite och hjälpa trevliga kunder innan det var dags att gå hemåt igen. 
Efter jobbet hämtade mamma mig och Loke, så vi kunde spendera några timmar ute.
Så underbart att sitta ute och ta vara på kvällssolen. 

Nu kikar jag på Biggest Loser, sen ska jag läsa en stund innan det är dags att sova!

Hoppas ni haft en lika fin dag som jag!

KRAMAR

Inga kommentarer: