02 juni 2013

Liten och stor


Igår när jag slutat jobba åkte jag och mamma en snabb sväng till Mantorp för att hämta en sekretär som jag fått av min moster. Planen är att måla den vit, men har ingen plats till den nu så det får bli ett framtida projekt!
Vi stannade en stund och fikade men sen var vi tvungna att köra hem för pappa väntade och hade grillen redo. Vi åt god mat och Loke busade i kvällssolen. Så skönt att han kan springa lös i trädgården!


Lite skillnad på vår lille gosse. Skiljer ungefär ett år mellan bilderna! 
Han fick inte snus som det ser ut som, men hundgodis som fungerar bra att förvara i en dosa!
Det är synd att man glömmer så fort, minns knappt när han var så liten... Men nu har vi en stor nallebjörn att pussa på istället! 

Idag har vi haft sovmorgon, tränat, handlat, fixat lite hemma och jag har fikat hos mamma och pappa.
Nu börjar det bli dags för kvällsmat. Ska slänga ihop en paj tänkte jag!

SÖNDAGSKRAM TILL ER ALLA

Inga kommentarer: