09 april 2013

Underskattad klassiker



Tänkte tipsa er om en väldigt underskattad klassiker, nämligen fläskpannkaka! Vi gjorde det i söndags och det blev kanon. Även gott att ha i matlåda dagen efter! Jag följde ICA:s recept som ni hittar här, dock hade jag i två extra ägg och två deciliter whey 100.
Ju fler ägg man har desto godare och whey hade jag i för att få protein. 

Igår och idag har jag jobbat 10-16. Igår gick jag till Agneta och Alice och fikade efter jobbet. Jens var också där. Kunde dock bara stanna en liten stund för Petra skulle komma till mig när hon slutat. Vi gick en promenad men Loke och lagade köttfärssås. Tittade även på säsongspremiären av En stark resa med Ola-Conny och Morgan. Herregud vad roligt! 

Idag var planen att träna efter jobbet, men jag hade ont i magen under dagen och kände mig orkeslös, så jag gick hem och sov i två timmar istället. När jag vaknade gick jag och Loke ut på en timmes promenad och nu har vi tagit plats i soffan igen! Det är så underbart skönt att det är ljust länge på kvällen. Klockan var nästan åtta när vi kom in, men ändå hade solen inte gått ned helt. 

I morgon är jag ledig och det kommer förhoppningsvis bli en kanon-dag! Ska umgås med bästa Carro på dagen och vi tänkte träna, sen på kvällen ska jag till syrran på middag. Myspys!

Hoppas ni får en bra onsdag!


MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, så duktig du är med din viktnedgång. Men jag måste fråga varför du tar proteintillskott? Det finns ju ingen som helst anledning att som motionär använda sig av det. Du får ju i dig allt genom att äta vanlig mat. Lite nyfiken bara!/Malin