04 april 2013

Torsdag



Hepp, det blev inga bilder från helgen idag heller. Men det kommer! 
Idag har jag jobbat 10-18 och när jag slutade fick jag skjuts hem av S. Även om det bara är skönt att gå hem nu när det är lite varmare och framförallt ljust, så är det skönt att åka bil och komma snabbt hem då och då. När vi kom hem kurrade våra magar så jag satte igång och slängde ihop middag. Blev kassler i ugn med ananas, purjolök, cream fraiche och ost. Inte det mest kalorisnåla, men det funkar! 





På Önska har vi fått in otroligt fina boxar i olika mönster och utföranden.
De har vi skyltat och gjort fint med idag! Kul med färgglada nyheter!
Tyvärr blev bilderna ganska så mörka så de gör inte allt rättvisa, men kom in och kika!

Nu ska jag kika på veckans avsnitt av Det knackar som jag tipsat om tidigare, sen är det dags för sängen!

GODNATT

Inga kommentarer: