02 april 2013

Tisdag

Hej på er!
Hoppas ni alla haft en mysig påsk!
Vi har spenderat helgen nere i Skåne hos S släkt.
Tänkte skriva ett inlägg om vad vi hittat på och visa bilder, men det sparar jag tills i morgon!


Så här såg det ut när jag packade i fredags. 
Loke märkte att det var något på g och la sig under kläderna så vi minsann inte skulle missa att ta med honom.


Och så här såg det ut när vi kommit hem.
En trött vovve efter en helg fylld med bus och intryck!


Idag har jag städat lägenheten och plockat fram mina jeans-kuddar och blåa detaljer.
Flyttade även runt på lite saker och det fina skåpet jag köpt via facebook-loppisen fick ta plats på skänken vid matplatsen. Är så dålig på att fota här hemma och visa er. Känns som att inget är sig likt sen jag sist tog ordentliga kort. Men nu går vi ju mot ljusare tider och då känns det både roligare och lättare att ta fina kort.

KRAMAR

Inga kommentarer: