18 mars 2013

Toppen & botten



I morgon ska jag fika en snabbis med Carro innan jobbet. Otroligt efterlängtat!
Ska även hämta Alice efter jobbet och mysa en stund med henne.

Jag har gått ner 8 kg och längtar efter att komma igång med träningen igen!
Brukar lyssna på bästa The Voice på väg till och från jobbet, kan inte bli annat än peppad och trycka på i varje steg. 
Jag har alltid velat arbeta med människor och kundkontakten varje dag ger mig alltid ett leende på läpparna. Att göra en kund nöjd, samtidigt som man är trevligare än de förväntat sig och får dem att le är toppen!



Nu har jag varit ordentligt förkyld i över en vecka. Väntar på att min rethosta ska försvinna så jag kan börja träna utan att jag blir sjuk igen för att jag kör igång för tidigt. Hade bokat ett TRX-pass idag som jag fick avboka. Tråkigt!
Känner mig vilsen. Har drömmar om vad jag vill arbeta med och göra med min tid, med mitt liv.
Men det känns så långt bort. 

Jag är jättesugen på att köpa lite nya kläder för är det något jag sällan köper så är det just kläder. Dock känns det onödigt nu så jag kan lika bra vänta till sommaren och se hur mycket mer jag hinner gå ned i vikt.
Med det känns det inte så kul att veta att jag kommer behöva köpa nya kläder när jag inte har råd. 
Pengar är bara onda ting, i alla fall när man har ont om dem.

Jag är otroligt sugen på choklad och särskilt daimkulor.

Jag vill resa och få uppleva saker. Åka på utflykter, hyra bil, hitta paradis-stränder, shoppa på lokala marknader, uppleva kulturen, vandra på magnifika platser, njuta av vackra solnedgångar...
Högst upp på önskelistan står Grekland, sedan Storbritannien och USA.
Men vad saknas? Pengar, såklart.



MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: