21 mars 2013

Det knackar (tyvärr inte hos mig)






Hoppas ni alla haft en bra torsdag! Min har varit fylld med jobb, promenad i blåsten, huvudvärk och lite tv-tittande nu på kvällskvisten. Ska snart krypa ned i sängen men ville kika in och fortsätta på samma tema som igår. Nämligen bra program! Mija Kinning är utan tvekan min favorit-inredare. Alla projekt hon tar sig för blir klassiska fast samtidigt moderna, eleganta, harmoniska och utan massa konstigheter. På sajten Detknackar.se kan man spana in hennes show som nu är inne på säsong två. Rekommenderas varmt om ni har 20 min till övers!

GODNATT 


1 kommentar:

Tanja sa...

Ellerhur! Tack Anna, glad jag blev när jag läste detta. Precis det jag talade om i mitt inlägg http://www.tanjageorgsson.se/blogg/det-har-med-olika-dieterlivsstilar/. Mår jag bra av det så gör jag ju, och ingen ska tala om för mig vad min kropp mår bra av.

Ja proteinbollar har jag tänkt på men jag har lite svårt att hitta ett recept jag verkligen gillar, är lite gnällig! ;) haha. men har bakat lite proteinbröd åså någongång och det blev jätte bra. Måste hitta tiden till att baka bara.... Gör ju så mycket hela tiden, jobbar, pluggar, träning osv, haha. Men man kan ju baka lite fler när man väl gör det och sen frysa in så har man ju lite! :)

Tack för din kommentar i alla fall, blev jätte glad när jag läste den verkligen. OCh du är så duktig du också, kämpa på fina fina du.

KRAM!