09 mars 2013

Lördag


 Igår plockade jag faktiskt fram min skinnjacka ur garderoben. Skinnjackan betyder verkligen att våren är på väg! Köpte den förra våren (om jag inte minns fel) men hade den aldrig knäppt för jag tyckte den var lite tajt.
Nu gick den att knäppa utan problem, så det kändes kanon!
Hade dessutom en riktigt tjock tröja under utan att det kändes för tajt.
Halsduken köpte jag i torsdags på rean på KappAhl. Klämde på den i höstas när den var ny men jag tyckte att 249 kr var lite för mycket (jag har ju faktiskt andra halsdukar), men på rean kostade den 40 kr.
Då kunde jag inte låta bli! 

Idag efter jobbet åkte vi upp till mamma och pappa och åt. Vi fixade även med deras dator, men det krävs inte mycket innan ens tålamod ska tryta när det gäller sådan teknik. Man vill ju bara att allt ska fungera, men när det inte gör det och man inte vet hur man ska lösa problemen är det inte lätt.
Nåja, så ofta byter man ju inte dator som tur är...
Tack för god mat och fika!

Ikväll är det äntligen dags för finalen av Melodifestivalen!
Jag har en favorit, Begging - Anton Ewald, men tycker det finns flera bra bidrag och det kan nog gå hur som helst. Ingen klar vinnare finns i alla fall, så det blir spännande!
Har ni någon favorit?

MÅNGA KRAMAR


Inga kommentarer: