25 mars 2013

Solsken


Åhh vad underbart att vakna upp till solsken!
Klev dessutom upp extra tidigt idag, så jag har hunnit med att sitta en stund på balkongen och äta frukost.
Så otroligt skönt när solen värmer! 



Så här såg jag ut efter mitt pass igår.
Var så trött i armarna så orkade knappt spänna, men lite muskler finns det där i alla fall...
Tycker att det syns tydligt på mina axlar att de blivit formade och jag känner mig inte lika bredaxlad längre.


Den här kok-boken har S köpt efter tips från sin träningskompis.
Den innehåller recept med fokus på protein och lite kolhydrater. Ganska så enkla recept så det är bra vardagsmat om man inte vill stå i timmar och laga. I går testade vi en variant på tacopaj, fast med philadelphia i botten istället för paj-deg. Det blev gott!
I veckan ska vi också laga kålpudding och tonfiskröran som jag tipsade om här om dagen!
Kul med lite nya recept!

HA EN BRA DAG

Inga kommentarer: