24 mars 2013

Balkong-planer





I morse vaknade jag vid halv nio av att Loke sovit klart och började busa med våra kläder. Hade kunnat somna, men det är inte så lätt när han hoppar runt... S sov dock vidare utan problem! Jag gick runt och donade en stund, sen satt jag på balkongen och njöt av solskenet. Uppskattar verkligen att det är vindstilla på vår balkong så man kan sitta där även när det är kyligt, solen värmer gott! Satt och funderade på hur jag ska göra i ordning balkongen i sommar. Vi har två stolar, ett bord och en bänk men jag saknar något att ställa blommor på. Så kom jag att tänka på det fina planteringsbordet som fanns på Rusta förra året. Det skulle vara perfekt! Frågan är dock om det kommer finnas i år igen... Har mailat dem så väntar med spänning på svaret!

Det tog emot, men idag var det verkligen dags att besöka gymmet! Blev ett lugnt pass med uppvärmning på bandet, sen fokus på rygg och axlar och rodd som avslutning. Det kändes att jag tappat i styrka och jag hade inte samma uthållighet som innan, men det är bara att kämpa på så är jag snart där igen! 

Idag har vi också varit hos mamma och pappa och mumsat på våfflor med Jens, Agneta och Alice. Loke var också med så det blev en del bus med Alice! Hans leksaker är inte så roliga när det plockas fram dockor, Pippi och Emil...

Så var det kväll igen och vi är framme vid påsk-veckan i morgon. Jag har faktiskt inte pyntat alls. Får minsann ta tag i det i morgon. Ska se om jag hinner springa och köpa lite pynt på lunchen i morgon! Och hitta lite björkris någonstans...

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: