13 februari 2013

Victoria´s Secret


Jag har bara hört gott om Victoria´s Secret´s body mists, så bestämde mig för att klicka hem två.
Hittade dem på Nordicfeel.se för 125 kr styck. Gratis frakt var det dessutom!
Ska bli spännande att se hur de doftar och jag håller tummarna för att de passar mig!

Idag har jag gjort en del ärenden. Handlade innan S åkte till jobbet och hämtade ett paket hos mamma och pappa med en till uppsättning av mina träningskläder. Skönt att ha flera toppar och byxor som man trivs i.
När S åkte till jobbet gick jag en sväng på stan och kikade lite.
Hittade lite fina saker och en topp på Mollys hus.
Har spanat in den innan men då den kostat 449 kr har jag tänkt "aldrig i livet", men nu fanns den på rea med 75 % rabatt så jag köpte faktiskt den. Så den ska invigas på jobbet i morgon!

Ikväll har jag förresten varit med min syster Åsa och testat ett TRX-pass på gymmet.
Var nervös innan och hade ont i magen för jag trodde inte att jag skulle orka så mycket.
Men det var lättare än jag trodde, trots att det var jobbigt och svetten rann!
Man jobbar två och två, den ena gör en övning med banden och den andra vilar i 30 sekunder, sen byter man. Så håller man på så i en timme. Man använder sin egna vikt som motstånd och kan beroende på hur man står öka eller minska motståndet.
Ska absolut boka in mig på fler pass!

I morgon är det ju Alla Hjärtans Dag!
S jobbar tyvärr kväll och jag jobbar så vi kommer inte ses så mycket men man kan ju ändå uppvakta varandra. Istället för en mysig middag med S har jag bjudit hem bästa Julia på lite överraskningar!
Så efter jobbet ska jag direkt hem och förbereda!

Hoppas ni alla får en mysig dag och tänker på era nära och kära!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

isabel sa...

Åhh dom luktar så gott, har själv en victoria´s secret body mist. :) Kommer dock inte ihåg vad den heter... :P hihi <3