11 februari 2013

Myskväll


    Då var det måndag igen och helgen har gått fort som alltid.
Jag jobbade i lördags, sen tränade jag med Julia på eftermiddagen.
Vi handlade även hem massa gott och lagade tacos på kvällen.
Julia var hos oss och vi tittade på Melodifestivalen!
Vår favorit var Begging med Anton Ewald som gick vidare till andra chansen.
När programmet var slut spelade vi låten om och om igen och fick för oss att göra squats/knäböj och samtidigt sjunga med.
Det gick sådär, men roligt var det!

Igår spenderade vi några timmar hos mamma och pappa där vi åt och spelade TP.
Det bjöds på lax och sedan äppelpaj till efterrätt.
Jättegott och jag klarade mig på ca 1500 kalorier under dagen så var inte så farligt.

Idag har jag inte haft några större ambitioner men jag har varit och tränat!
Körde uppvärmning på bandet med 10 min gång (15 incline) och 5 min jogging.
Sen fick benen sig en omgång med tung benpress och squats med 25 kilo.

S jobbar kväll denna veckan så jag har krupit upp själv i soffan och tänt ljus.
Ska snart fixa lite kvällsmat (taco-rester) och se om Loke är sugen på någon kvällsmat.

Hoppas ni har en mysig kväll!

KRAMAR


Inga kommentarer: