14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag


Hoppas ni alla haft en mysig Alla Hjärtans Dag!
Jag jobbade 11-17, sen skyndade jag mig hem och började förbereda middagen.
Eftersom S jobbar kväll hade jag bjudit hem Julia istället, så vi hade myskväll.
Jag bjöd på bacon-lindad kycklingfilé med soltorkade tomater, rostade morötter och klyftpotatis.
Till det en supergod basilika-sås!
Till efterrätt åt vi protein-fluff av kasein som smakar precis som chokladpudding, så det kunde vi äta med gott samvete! 
Tack för sällskapet och presenten!

Av mig fick S en blomma, choklad-ask och kort.
Eftersom han fyller år på söndag sparar jag på krutet tills dess!

Nu väntar jag på att S ska komma hem så jag kan pussa honom godnatt innan det är dags att lägga sig igen.. Dagarna går så himla fort när man jobbar! I morgon är jag på Önska 10-16.
Kom gärna in och säg hej!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: