25 februari 2013

Måndag


Idag har jag och Loke haft en aktiv dag!
När S åkte till jobbet åkte jag med till gymmet.
Där blev det 350 kalorier på löpbandet och styrketräning i en timme. Körde biceps, triceps, axlar och lite mage. Jag klarade mig från skoskavet som hindrat mig innan men har istället fått ont i ljumsken.
Alltid ska det vara något!

Efter träningen promenerade jag hem. Väl hemma vilade jag ett par timmar och sedan gick jag och Loke en promenad på en timme innan solen gick ner helt. Han har blivit så himla stark så vi måste gå mycket och träna honom så han går fint i kopplet. Det går bra för det mesta men jag litar inte på honom om det kommer någon annan hund eller någon som går förbi. Han vill så gärna hälsa och jag har svårt för att hålla emot när han tar sats. Men det blir bättre och bättre!

Hittade en film från i höstas där han hittat en fluga som var intressant!
Han hade inte fått så lång päls på filmen så han ser lite rolig ut.
Mysigt att filma honom då och då så man kan se tillbaka och se hur han växer!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: