26 februari 2013

Stjärnor


Idag var jag tillbaka på Önska efter några dagars uppehåll i schemat!
Bokrean startade idag så det har varit mycket folk hela dagen och det hade även kommit in lite nyheter som jag spanat på. Bland annat detta fina porslin med rosa/lila och grå stjärnor.
Bra pris också, 49 kr del!

Vet ni vad?
Nu har jag gått ned 6 kg. Jag är halvvägs mot mitt mål och det känns otroligt bra!
Jag märkte tydligt idag att jag tappat mycket kring rumpan och låren för mina svarta byxor som jag har som basplagg sitter löst och jag får gå och dra upp dem stup i kvarten. Men de får allt hänga i ett tag till! Ingen idé att köpa byxor när jag ändå ska gå ner lika mycket till...

Nu ska jag göra i ordning en kopp te i mina älskade koppar från Lots Living och bli underhållen av Maria och Mindy! Trevlig kväll önskar jag er alla!

KRAMAR





Inga kommentarer: