27 februari 2013

Kransar








Ursäkta att det blir mycket dåliga mobil-bilder!
Men bättre än inget väl?

I dag har jag och Julia spenderat några mysiga timmar på stan!
Kul att strosa runt nu när vår-nyheterna börjar trilla in i butikerna. Vi fikade på Gotteriet och vet ni? Jag köpte bara en kaffe! Tycker jag var starkt av mig!

Hade jag haft mer pengar att röra mig med så hade jag gärna handlat och hjälpt våra fina butiker här i stan, men för det mesta blir det mest inspiration och inte så mycket köpt.
Dock köpte jag faktiskt lite idag. Hittade en skjorta på KappAhl på rea som var helt i min stil, sen köpte jag två söta ljuslyktor/bestick-hållare via facebook-loppisen och två kransar på Moster Malla.
Tycker det är så fint med kransar och det är ju lätt att förändra dem, bara att byta ut det som hänger i!

Lådan på mellersta bilden kommer från Mollys Hus men den köpte jag också via loppisen fast igår.
Den är större än den ser ut och agerar nu ljus-förvaring. Ska eventuellt måla den vit men väntar och känner efter lite innan. Hon jag köpte den av hade porslin i den vilket jag tyckte var fint, men vi hade ingen bra plats i köket så den får stå i vardagsrummet så länge! 

Innan när jag handlade köpte jag med mig grillad kyckling som är så gott.
Ska slänga ihop en sallad till det och äta ikväll. 

Vill också passa på att skicka en grattis-hälsning till min älskade mamma som fyller år idag.
Älskar dig!

KRAMAR

Inga kommentarer: