28 februari 2013

Torsdagen i bilder


Vaknade till en underbar blå himmel och strålande sol. Letade fram ett par brillor och fick ordentliga vårkänslor när jag gick till jobbet! Invigde även min nya skjorta som jag köpte på rean igår. Mossgrön med nitar på kragen och fickorna = helt i min stil!
Visst syns det att jag har blivit mindre? 
Det är inte mycket kvar nu, några hekto till och jag är nere på ett nytt tiotal som känns som en enorm bedrift och ett stort steg i rätt riktning. Det innebär också att jag gått ner 7 kg.
Det är mycket men samtidigt är jag långt ifrån där jag vill vara så det känns verkligen rätt att fortsätta kämpa och gå ner de 12 kg som jag satsar på!



Min lunch idag blev Kesella med Hallon, tomater och en banan. Jättegott men tyvärr lite mycket kalorier för en lunch. Bättre att äta kvarg med 0,1 % fett än 7,5 % som just denna kesellan innehåller.
Igår åt jag grillad kyckling med sallad och det blev liknande ikväll!


Köpte fina och lite annorlunda tulpaner häromdagen som blommar så fint på köksbordet!
Dock tycker jag att ljusrosa klassiska är finast, så det får det minsann bli nästa gång.

Hoppas ni haft en bra torsdag!
Redan fredag i morgon...
Jag jobbar 10-18 sen ska jag hem till mina pojkar och ha fredagsmys!

KRAM KRAM

2 kommentarer:

Tanja sa...

Den kesellan innehåller även otroligt mycket mer socker än de andra! Troligen därför kalorierna skjuter så i höjden på just dem :) Samma med vanilj och de, men de ä ju så goda, hihi :)

Isabel sa...

Grattis Anna till de 7 kilona! Så jävla grym är du! :D <3