07 februari 2013

Tålamod


Nu blir det ett träningsinlägg igen!
Jag har räknat kalorier i ca en och en halv vecka och dessutom tränat 5-6 gånger i veckan. Blandad kondition och styrka. Jag vet att det inte är lång tid, men jag hade ändå önskat något resultat.
Planen är att gå ner ca ett kilo i veckan, men det har inte hänt någonting och det gör mig så frustrerad. Vill så gärna känna att jag kommer någon vart och är på rätt spår. Ibland känns det som att det fungerar för alla andra utom mig. 

Nu ska jag göra min havregrynsgröt och förbereda mig inför en jobb-dag på Önska!

KRAMAR



3 kommentarer:

Isabel sa...

Även om det inte syns på vågen så syns det ska du veta! :D du är sjukt duktig Anna! Keep up the good work! :D <3

Annas vita hus sa...

Tack snälla söta du! :) Jag märker ju på kläder att det hänt saker men vill se det på den förbaskade vågen också! ;D

Puss <3

Isabel sa...

Så lite så, säger bara sanningen ;) det kan vara svårt att se själv om det "hänt" någonting :) haha det förstår jag och det kommer fortsätt som du gör bara! :D

Puss<3