23 januari 2013

Underbara vinter






Den här veckan har jag inte haft några jobb-tider på Önska, så jag har hunnit med en hel del annat och passat på att njuta av ledigheten! Igår bjöds det på underbart väder så det blev en lång promenad för mig och Loke i solskenet. Nu när vi har hund och kommer ut mer hittar man nya vägar och promenad-slingor. Jag njuter verkligen av våra promenader och dagar som igår passar jag på att njuta lite extra!

På eftermiddagen passade jag på att färga mitt hår och på kvällen var det kalas för min älskade bror som fyllde år. Det bjöds på smörgåstårta och trevligt sällskap! Min syster berättade även att hon ska börja träna på samma gym som mig. Kul att kunna umgås med henne över en träning!

På tal om gym så var jag inte alls pigg på att träna idag. Men jag vet att det bara är att pallra sig dit, för jag kommer ångra mig annars. Så efter vi handlat körde S bort mig och sen blev det 30 min på bandet med hög lutning, 20 minuter på cross-trainer och promenad hem. Det var så mycket folk så jag tyckte det räckte med de 525 kalorier jag brände på konditionsträningen. Styrka får det bli i morgon istället!

MÅNGA KRAMAR
till er alla som kikar in här

Inga kommentarer: